Terug
Land
Terug
Mijn voertuigen
-
Reserveonderdelen voor uw auto

-
Informatie
De werkcilinder is een deel van het hydraulische systeem. Het produceert vermogen dat de koppelingshoofdcilinder geleverd via leiding. Werkcilinder is groter dan de koppeling hoofdremcilinder. Dus, volgens natuurkundige principe, wordt dit door de macht verhoging vervangt. Deze regeling hierboven wordt gebruikt in hydraulische koppeling. Zoals elke mechanisme kan werkcilinder ook kapot gaan. Het is zeer moeilijk de werkcilinder te diagnosticeren. Bovendien is het vrij duur.
Hydraulische koppeling bestaat uit verschillende onderdelen die samen werken. Als de koppeling defect is, bijvoorbeeld is het moeilijk om de tandwiel te gebruiken, dat betekend dat er gebreken zijn.Soms is het nodig om de koppeling te demonteren om de oorzaak van de gebrek te bepalen. Dus laat een monteur dit werk doen. Een auto-eigenaar heeft geen ervaring om te ontdenken als er een beschadigd werkcilinder de oorzaak van een gebrek is. Als u zich vergist en een andere onderdeel vervangen Heeft, dan verder reparatie kost heel veel geld. Dus als u met de koppeling problemen heeft, neem contact met elk gespecialiseerde werkplaats.
Het is erg belangrijk om repareren in de werlplaats nite te vertragen. Als er verschijnen ongewone geluiden in de koppeling, dan dit is een andere overteken van gebrek en een reparatie noodzakelijk is. Als de werkcylinder of een andere deel kapot gaat, kan dit schade vroeger of later toenemen. In ons assortiment zijn er veel andere auto-onderdelen. In onze online shop vindt u grille, buiten achteruitkijkspiegel, remklauw, bougie, flens, brandstoffilter of de geluiddemper.
Hoe herkent u het uitvallen van de werkcilinder van de koppeling
Mankementen aan de werkcilinder van de koppeling zijn in de meeste gevallen makkelijk te herkennen: het is voldoende om de auto op de tillen met een kraan, dan de motor te starten en een vriend te vragen om de koppeling helemaal in de drukken en het onderdeel te controleren. Scheuren in de behuizing, vervormingen of roestvorming, lekkage van de vloeistof uit de stofkapjes en afsluitingen geven aan dat het onderdeel moet worden gerepareerd of vervangen.
Voor een uitgebreider onderzoek, moet het onderdeel uit elkaar worden genomen en gecontroleerd. Als de slijtage aan de cilinder te groot is, moet het onderdeel worden vervangen.
U kunt herkennen dat de werkcilinder van de koppeling moet worden nagekeken door deze indicaties:
Redenen voor het uitvallen van de werkcilinder van de koppeling
Een van de meest voorkomende reden voor het uitvallen van de werkcilinder van de koppeling is het slijten van de afsluitingen, hierdoor ontstaat niet de benodigde druk in de kamer van het onderdeel als de koppeling wordt ingedrukt. Vroegtijdige verbreking van de rubber onderdelen wordt vaak veroorzaakt door het gebruik van remvloeistof van matige of onbruikbare kwaliteit; of door het niet op tijd verversen.
Het beschermende stofkapje kan scheuren door de invloed van vocht, viezigheid of chemicaliën van de weg. Dit resulteert in een schending van de afsluiting van de cilinder, hij raakt vervuild, en dit kan leiden tot het binnendringen van lucht in het koppelingssysteem.
Mechanische schade aan de behuizing kan gebeuren door het binnendringen van steentjes en andere rare objecten als u rijdt.
Het repareren van de werkcilinder van de koppeling
Over het algemeen kan het onderdeel worden gerepareerd. Om dit te doen moet u een speciale reparatie set kopen en de kapotte onderdelen vervangen. Om het onderdeel uit elkaar te nemen, volgt u deze stappen:
Het vervangen van de werkcilinder van de koppeling
Als de slijtage aan het onderdeel te groot is, moet u een nieuwe cilinder installeren. Om het onderdeel te vervangen, volgt u onderstaande stappen: